Interviu Omid Ghannadi la showroom-ul Stona
Materiale

Interviu Omid Ghannadi la showroom-ul Stona

Stona, divizia de retail a Algabeth Stone Group, s-a alăturat cu bucurie organizaţiei „Salvaţi copiii” în încercarea de a diminua abandonul şcolar în rândul copiilor defavorizaţi din România.

Din cei 30 de pomi de iarnă înscrişi în Festivalul Brazilor de Crăciun, Stona a licitat pentru singurul brad natural, cel conceput de arhitectul Omid Ghannadi, unul dintre artizanii caselor din emisiunea Visuri la cheie de la PROTV.

Omid nu este la prima participare în acest concurs, dar îşi aminteşte cu drag de fiecare ediţie.

Bradul denumit „Speranţa rezistă” a fost realizat pentru un copil răpus în cele din urmă de o boală teribilă.

Arhitectul ştia că povestea va fi cea care va promova în cele din urmă această operă şi se bucură că bradul a ajuns la o companie care are ca obiect de activitate comercializarea produselor pe care le foloseşte în munca sa.

Bradul nu va rămâne în showroomul Stona, ci va pleca spre secţia de oncologie pediatrică a Spitalului Marie Curie, acolo de unde şi-a început povestea.